Saturday, September 17, 2016

Leerder Strategie Training Ppt

Bedienerprobleem in / wiki Aansoek. Runtime Fout Beskrywing: 'n Aansoek fout op die bediener. Die huidige persoonlike fout instellings vir hierdie aansoek te verhoed dat die besonderhede van die aansoek fout verhoed dat afstand beskou (om veiligheidsredes). Dit kan egter gesien word deur blaaiers wat uitgevoer word op die plaaslike bediener masjien. Besonderhede: Om die besonderhede van hierdie spesifieke fout boodskap in staat stel sigbaar op afgeleë masjiene te wees, moet jy 'n. Notes: Die huidige fout bladsy wat jy sien kan vervang word deur 'n persoonlike fout bladsy deur die wysiging van die opset tag om te verwys na 'n persoonlike fout bladsy URL. Die term andragogy is gebruik om dit te onderskei van die teorie van die jeug leer, pefagogy. Hierdie term is gebruik deur Malcolm Knowles in sy werk van die ontwikkeling van 'n eenvormige stelsel van volwasse leer. Jy kan hier aflaai 8 Ultimate HR Tools vir HR bestuurders. Dit is in wese 'n proses model en is gebaseer rondom die veronderstelling dat, as 'n individu verval, sy / haar behoefte en vermoë om self-regie wees, om sy / haar ervaring in leer, te benut om sy / haar eie gereedheid te identifiseer om te leer, en om sy / haar leer om die lewe probleme te organiseer, verhoog geleidelik van kleins af 'n pre-adolessensie en dan vinnig toeneem tydens adolessensie. Andragogiese teorie is gebaseer op die volgende vier aannames wat dit onderskei van pedagogie of tradisionele onderrigmetodes: 1. Die konsep van die leerder 2. Die rol van leerder se ervaring 3. Gereedheid om 4. Oriëntering ten opsigte van leer te leer. Pedagogie leerbenadering: Konsep van die leerder: Rol van leerder is afhanklik Onderwyser neem verantwoordelikheid vir die hele leerproses Rol van leerders ervaar: Leerders bring min ondervinding om die leersituasie Leerders afhanklik van kundige insette Main tegnieke is TRANSMISSIE tegnieke Gereedheid om Leer Leerders leer wat hulle gekondisioneer om te leer ouers te verkry, maatskaplike goedkeuring Vrees vir mislukking is 'n groot motiveerder leer word gestandaardiseer en progressiewe, want dit is daarop gemik om die dieselfde ouderdomsgroep en elke ouderdomsgroep is soortgelyk in sy leerbehoeftes en dat hulle gereed is om Oriëntasie leer om leer leer is onderhewig-georiënteerde, met die klem op inhoud, waarvan die meeste hulle sou vergeet, want dit het geen onmiddellike relevansie (beginsel van uitgestelde bevrediging) Andragogy leerbenadering Konsep van die leerling rol van leerder is in wese self die regie rol van onderwyser is om moedig en te koester hierdie selfgerigte behoefte Rol van leerders ervaar Leerders ervaring opgehoopte oor 'n leeftyd is 'n groot hulpbron vir leer sowel vir self en ander leerders heg groter waarde aan wat hulle eerder ervaar as wat hulle vertel Main tegnieke is ervaringsleer tegnieke Gereedheid om leer Leerders leer wanneer hulle voel 'n behoefte om te leer moet voldoen aan hul behoeftes om hulle te help cope met die eise van hul wêreld huis, werk, ens leer moet georganiseer word om leerders se behoeftes te voldoen en volgorde volgens individuele se vermoë en gereedheid om te leer Oriëntering ten opsigte van leer Leerders probeer om bevoegdheid te bekom om te gaan met eise van hul wêreld te soek hulle persoonlike ontwikkeling en bereiking van potensiaal hulle ook soek onmiddellike bevrediging leer moet betrokke en onmiddellik van toepassing implikasies vir die afrigter 1. Motivering van die individu is 'n intrinsieke proses ( die druk van binne, wat is self-gegenereerde), sodat hulle self regie. Die rol van die afrigter is om 'n leeromgewing wat hierdie intrinsieke dryf en nie 'n omgewing te skep wat hulle onderdruk inspan skep. 'N informele omgewing is die beste. Formaliteit kan spanning skep en spanning belemmer leer. 2. Eie regie individue soms ondersteuning nodig het. Die rol van die afrigter is om te erken wanneer dit bestaan ​​en verskaf die nodige ondersteuning, hetsy persoonlik of deur gebruik te maak groeplede. 3. Waar moontlik die ervaring van elke individu moet getik. Om 'n persoon se ervaring ontken is om daardie persoon te ontken. Die ondersoek van die ervaring van mense met verskillende agtergronde, sodat hulle kan leer van mekaar is een van die grondbeginsels van Action Learning wat met noemenswaardige sukses in die bedryf toegepas in probleemoplossing situasies en word nou gebruik as die basiese metode op die bestuur ontwikkelingsprogramme tot en met die MBA. 4. Die deelnemende metode moet wyd gebruik word op opleidingsprogramme omdat: (a). Dit maak gebruik van lede ervaring tot voordeel van ander, insluitende die afrigter (b) is dit net deur 'n ervaring wat mense begin die siklus van leer wat later op uiteengesit (c) betrokkenheid by 'n ervaring verseker dat die span van aandag verbreed sodat die deelnemers leer meer (d) deur deel te neem in 'n ervaring, deelnemers nie net kennis en vaardigheid te verkry nie, maar ook sekere gevoelens en emosies wat 'n kragtige manier om die verandering van houdings kan wees en hulle groter selfinsig en groter insig in kan gee ander. 5. Die inhoud van 'n program moet 'n kontrak tussen afrigter en leerder wees. Dit voldoen aan die behoeftes van die leerder se vir relevansie vir die huidige en wegbeweeg van die beginsel van uitgestelde bevrediging, wat onaanvaarbaar is vir die meeste volwassenes. Die betrokkenheid van die leerder in die besluit programinhoud verhoog ook verbintenis omdat hulle deel-eienaar van die besluit. 6. Waar kennis meegedeel met die afgevaardigde in die passiewe modus, moet daar genoeg geleentheid om die leer te versterk deur verskillende metodes wees. Versterking is 'n belangrike deel van die leerproses en metodes gebruik moet wissel na gelang van vakmateriaal en individuele leerstyle. Verskeidenheid stimuleer en maak die leerder meer ontvanklik. Om op te som, volgens Knowles, die andragogiese model is 'n proses model, nie 'n inhoud model wat reeds in diens van tradisionele onderwys. Die andragogiese tutor is 'n fasiliteerder, 'n konsultant, 'n verandering agent, wat berei vooraf 'n stel prosedures vir wat die leerders in 'n proses van: 1. stigting van 'n klimaat wat bevorderlik is vir leer 2. skep van 'n meganisme vir wedersydse beplanning 3. diagnosering die behoefte aan leer 4. formulering doelwitte en daarom inhoud wat sal voldoen aan die behoeftes 5. ontwerp van 'n patroon van leerervarings 6. uitvoer van hierdie leerervarings met geskikte tegnieke en materiale 7. evaluering van die leeruitkomste en rediagnosing leerbehoeftes. Jy kan 'n uitstekende PowerPoint-skyfies op HR Management en Menslikekapitaalstrategie hier aflaai. Die proses model nie inhoud te ignoreer eerder die klem op die verskaffing van prosedures en hulpbronne vir die leerder se verkryging van inligting en vaardighede te fasiliteer. Dit eienaarskap deur die afgevaardigde van die doelstellings van die program en inhoud verhoog verbintenis, inspan hul intrinsieke motivering en is 'n kragtige manier te beïnvloed houdings verandering. As dit dien slegs om hul gesindheid beïnvloed om opleiding en om dit meer positief te maak, wat op sigself is 'n kragtige prestasie verwysingsbron: Tony Pont, die ontwikkeling van effektiewe opleidingsvaardighede: 'n Praktiese Gids tot die ontwerp en lewering van Groep Opleiding, McGraw-Hill Opleiding reeks. Jy kan dit fyn boek hier verkry Leerstyle - PowerPoint PPT aanbieding Transcript en aanbieder se Notes 1 leerstyle Anne Barnette Zalubowski 20 Februarie 2008 2 Leer Styles Inventaris Baie keer kinders erf die leerstyle van hul ouers. Neem asseblief 'n paar minute om hierdie inventaris (blou papier) om jou beste styl leer te voltooi. Na voltooiing van die inventaris asseblief telling dit (groenskrif). 3 Visuele Leerdereienskappe moet sien om dit te weet wat hulle wil om te sien wat hulle leer het 'n sterk gevoel van kleur en voordeel trek uit illustrasies en aanbiedings wat kleur gebruik Mag wees artistieke word gewoonlik netjies en skoon dikwels hul oë toemaak om te visualiseer of te onthou dinge Dikwels aangetrokke tot geskrewe of gesproke taal ryk aan beelde Vind passiewe omgewing ideaal en verkies stimuli te geïsoleer word van ouditiewe en kinestetiese afleiding 4 Visuele Leerdereienskappe dikwels probleme met die volgende mondelinge aanwysings Mag oor-reageer op klanke Mag het die moeilikheid volgende lesings Dikwels misverstaan 'n woord betrap talle gedetailleerde notas kan kry afgelei sonder visuele stimuli 5 Ouditiewe Leerdereienskappe Need om dit te hoor om te weet dit kennis te verwerf deur te luister of lees hardop Onthou deur verbalizing lesse om hulself Sit waar hulle kan hoor, maar kan nie aandag gee aan demonstrasies behoort nie nodig te hoor rigtings meer as een keer te voer optrede Algemene vertrou deur vriende en familie as gevolg van hul luistervaardighede 6 Ouditiewe Leerling eienskappe kan probleme met lees en skryf het dikwels probleme met geskrewe aanwysings Dikwels misverstaan ​​lyftaal en gesigsuitdrukkings Hum of praat met hulself 7 kinestetiese Leerdereienskappe Need hande op benadering tot dit Dikwels weet kan dele bymekaar sonder lees rigtings Leer beter as fisiese aktiwiteit betrokke is kan baie goed gekoördineer en het atletiese vermoë Geniet uitstappies en take wat die volgende behels manipuleer materiale praat met hul hande en met gebare Waardeer fisies uitgedruk aanmoediging (ex. klop op die skouer) 8 Kinestetiese Leerdereienskappe sukkel sit nog steeds nodig om gereeld breek te neem kan onthou wat gebeur het nie, maar sukkel om te onthou wat gesê is of gesien Vind redes geknoei of skuif wanneer verveeld staatmaak op wat hulle direk kan ervaar of te verrig sukkel met luister of visuele lesse 9 visuele leerwenke Gebruik grafiese kaarte, organiseerders, diagramme, illustrasies kleur kode notas en besittings Vra vir geskrewe aanwysings Gebruik diagramme en webbe vir noot neem praktyk visualiseer of beeld woorde en konsepte in jou kop Maak to-do lists en gebruik agenda of opdrag boek gebruik flitskaarte 10 Ouditiewe leerwenke gebruik bandopnemer vir lesings, 'n dinkskrum idees, of skryf aan klasbesprekings deel te vra vir aanwysings hardop te lees Herhaal spelling woorde of inligting hardop te memoriseer Nadat jy iets lees, op te som en verkondig dit hardop. 11 Kinestetiese leerwenke Doen soveel praktiese moontlik modelle, laboratorium werk, rol speel, plakkate, ens Neem gereelde, kort studie breek Trace letters en woorde te spel leer en onthou feite (sand papier, speel-do, poeding) gebruik die rekenaar vir projekte Memoriseer of boor terwyl loop of oefen Express vermoëns deur middel van dans, drama, of sport Neem notas oor alles te leer feite skryf dit 'n paar keer en maak studie velle Mede klas materiaal met werklike dinge 12 Finale gedagtes Baie van die kinestetiese wenke kan gebruik word met al ELEMENTARY bejaardes kinders as gevolg van laer aandag strek en volwassenheid vlakke Help jou kinders verstaan ​​hul leerstyle en hoe om te pleit vir hulself. Dankie Power Show is 'n toonaangewende aanbieding / skyfievertoning deel webwerf. Of jou aansoek is besigheid, hoe-om-, onderwys, medisyne, skool, kerk, verkope, bemarking, aanlyn opleiding of net vir die pret, Power Show is 'n groot bron. En die beste van alles, die meeste van sy interessante eienskappe is gratis en maklik om te gebruik. Jy kan Power Show gebruik om uit te vind en aflaai byvoorbeeld aanlyn PowerPoint PPT aanbiedinge op net oor enige onderwerp wat jy kan dink, sodat jy kan leer hoe om jou eie skyfies en aanbiedings te verbeter gratis. Of gebruik dit om uit te vind en aflaai hoë gehalte hoe-om PowerPoint PPT aanbiedinge met geïllustreerde of geanimeerde skyfies wat sal jy leer hoe om iets nuuts, ook gratis doen. Of gebruik dit om jou eie PowerPoint skyfies te laai sodat jy dit kan deel met jou onderwysers, klasse, studente, base, werknemers, kliënte, potensiële beleggers of die wêreld. Of gebruik dit om werklik 'n koel slideshows te skep - met 2D en 3D oorgange, animasie, en jou keuse van musiek - wat jy kan deel met jou Facebook vriende of Google sirkels. Dit is alles gratis, sowel Vir 'n klein fooi jy kan die bedryf se beste aanlyn privaatheid te kry of in die openbaar jou aanbiedings en slide te bevorder toon met top posisies. Maar afgesien van wat dit is gratis. Ons sal selfs jou aanbiedings te omskep en skyfievertonings in die universele Flash-formaat met al hul oorspronklike multimedia heerlikheid, insluitend animasie, 2D en 3D oorgang effekte, ingeboude musiek of ander klank, of selfs video ingebed in skyfies. Alle gratis. Die meeste van die aanbiedings en diavoorstellingen op Power Show is vry om te sien, baie is selfs vry om af te laai. (Jy kan kies of toelaat dat mense jou oorspronklike PowerPoint-aanbiedings en slideshows aflaai vir 'n fooi of gratis of glad nie.) Check uit Power Show vandag - GRATIS. Daar is werklik iets vir almal aanbiedings gratis. Of gebruik dit om uit te vind en aflaai hoë gehalte hoe-om PowerPoint PPT aanbiedinge met geïllustreerde of geanimeerde skyfies wat sal jy leer hoe om iets nuuts, ook gratis doen. Of gebruik dit om jou eie PowerPoint skyfies te laai sodat jy dit kan deel met jou onderwysers, klasse, studente, base, werknemers, kliënte, potensiële beleggers of die wêreld. Of gebruik dit om werklik 'n koel slideshows te skep - met 2D en 3D oorgange, animasie, en jou keuse van musiek - wat jy kan deel met jou Facebook vriende of Google sirkels. Dit is alles gratis, sowel Vir 'n klein fooi jy kan die bedryf se beste aanlyn privaatheid te kry of in die openbaar jou aanbiedings en slide te bevorder toon met top posisies. Maar afgesien van wat dit is gratis. Ons sal selfs jou aanbiedings te omskep en skyfievertonings in die universele Flash-formaat met al hul oorspronklike multimedia heerlikheid, insluitend animasie, 2D en 3D oorgang effekte, ingeboude musiek of ander klank, of selfs video ingebed in skyfies. Alle gratis. Die meeste van die aanbiedings en diavoorstellingen op Power Show is vry om te sien, baie is selfs vry om af te laai. (Jy kan kies of toelaat dat mense jou oorspronklike PowerPoint-aanbiedings en slideshows aflaai vir 'n fooi of gratis of glad nie.) Check uit Power Show vandag - GRATIS. Daar is werklik iets vir almal


No comments:

Post a Comment